Upptaterat dåligt lr?

Hejsan! Hur är de?Sj är de toppen med mig fast de regnar ju som FAN så har lite ont i huvudet,vi var i Bonäsbadet idag,,..Kom typ hem vid 15:25 det började regna direkt typ när jag kom hem..Vilken tur jag hade va??!
aja nu har jag varit ganska dålig på att upptadera ;) Lr vad tkr ni?
Ska snart måla mina naglar gröna :P Haha ...Vi får se om de blir sexigt haha skojja om de blir snyggt=)
Allafall åt nyss lite soppa hemmagjord...=)
Aja ....Allafall idag ska jag och moa och Sandra gå på promenad vid 23:00 för Sandra gick ju alltid med Kim men nu är de ju tyvär slut mellan dom:(
Men allafall ha en bra kväll ...
Tkr den är fett snygg....Önska nån kunde sminka så ..! :(
Klicka på bilden för att få den större <3

Kommentarer
Postat av: moa

Okej ska oxå blogga.Har du hört nått om Sandra?Msn assåå

2009-08-04 @ 17:12:49
URL: http://mooapooasblogg.blogg.se/
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Sv: Jadå.

Är mitt?

2009-08-06 @ 12:55:28
URL: http://stopthissong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0