The Team-girls is forever..

Rubriken har rätt haha jag menar,Moa jag och Sandra är the Team och vi är forever tillsammans så vi alla har itne haft tid att blogga vi har sovit över hos Moa och Sandra och här 3 gånger så vi har inte haft tid att blogga =) Förlåt förlåt! Men jag har apsulut inte alltid tid förlåt om jag liksom sårar er om man säger så!! ;) Men allafall i morron ska jag till VC(Vårdcentralen) för ska få 1 spruta mot nått för att ska utomlands till Mexiko HOPPAS inte JAG får Svin infulesan..När jag hörde att de i Mexiko hade jätte många Svin infulensan blev jag skit skrajj! Asså VAFAN om jag får de!!!!!!!!! Tusan fan fan fan ...


Asså jag ska ha mobilen framme hela tiden efter resam så jag kan ringa doktorn haha ja men asså man kan väl dö av de? Lr..?Aja men nu ska jag ta och gå ut med min hund haha nej men fick en hund att ta hand om när mammas kompis åkte till Thailand ,..Så jag ska gå ut med den men oxå mamma:D En god nyhet mamma och pappa är goda vänner ...Hoppas de blir ihop igen ... Nu har jag väl skrivit ganska mkt så jag slutar med hejdå!! :D Sov gott:D
Kommer bilder någon dag:P

Kommentarer
Postat av: Moa

Japp men ska blogga nu oxå :P

2009-08-10 @ 12:06:58
URL: http://mooapooasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0