Guuudmurron!

Hej det var ju ett tag sen jag bloggade i morron börjar min skola! :( Fan!
Så idag ska jag bara vara hemma och chilla:D
Så när skolan börjar blir de nog att blogga mot kvällen..Då har jag mest tid.!

Idag ska jag bra chilla som jag sa jag vet inte mer vad vi ska göra..:S

Igår så var vi inne i Stan köpte en klänning till mig fast den var lite för liten så kan inte använda den så pappa ska nu åka tillbaka och lämmna den så hann inte ta kort men ni ska se en bild på den från nätet..Tänkte inte på att prova den det VAR för mkt folk!

(Klicka på bilden för att få den större) 199:-
Nu tänkte jag gå till köket och äta see yah!


Kommentarer
Postat av: Erika - Bloggar om min vardag & intressen

Sv: Naa.. jag rider inte så.

Min syster har egen travare så rider ibland :)

Imorgon ska jag rida på våran lillebus (travaren)

2009-08-17 @ 19:56:12
URL: http://stopthissong.blogg.se/
Postat av: Linnea

Okej trevligt

2009-08-17 @ 22:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0